Werkwijze
Het eerste contact
Via het contactformulier, telefonisch06-12343164 of per mail neemt u vrijblijvend contact met mij op. Hierbij beschrijft u uw hulpvraag en kijken we samen wat ik voor u kan betekenen. Als u dit wenst, maken we een afspraak voor een persoonlijk gesprek. Dit intakegesprek kan bij u thuis plaatsvinden of via een digitale verbinding.
Situatie in beeld brengen, planning en afspraken
Het intakegesprek duurt circa 60 minuten. In dit gesprek bespreken we samen uw situatie, uw hulpvraag en de mogelijke opties.
Daags na het intakegesprek ontvangt u van mij een gedetailleerd verslag met een uiteenzetting van de mogelijkheden en actiepunten: het plan van aanpak. Wij nemen dit plan van aanpak samen door en stemmen af wat ik desgewenst hierin voor u kan betekenen.
Aan de slag
Ik ga aan de slag met de afgesproken actiepunten en geef daarbij aan hoe lang deze duren. Daarbij houd ik u telefonisch of via e-mail op de hoogte van mijn vorderingen. Mochten sommige taken nog niet zijn afgerond en het afgesproken aantal uren is bereikt, dan zal ik u hiervan op de hoogte brengen. Samen stemmen wij het vervolg af.
Het kan nodig zijn dat u mij machtigt om namens u contact op te nemen met instanties. Hiervoor zal ik vragen een Toestemmingsformulier Gegevensuitwisseling te ondertekenen. Alle noodzakelijke gegevens van uw situatie worden vastgelegd in een cliëntdossier. Vanzelfsprekend ga ik, conform de privacyverklaring, vertrouwelijk met uw gegevens om.
De factuur
Facturering vindt achteraf plaats. Meer informatie over de mogelijkheden van vergoeding vindt u terug bij het onderwerp ‘Tarief’.